2015. június 19., péntek

Olcsón esküvőt! 1. rész

Mi az amin tudunk spórolni esküvő szervezésénél?

Nagyon sok cikket olvastam már arról, hogy hogyan lehet spórolni az esküvőnk költségvetését illetően. Sokan azt javasolják, hogy próbálj néhány dolgot megoldani a rokonságon belül. Ezt úgy értik, ha van kozmetikus az ismeretségi körödben, vagy fodrász, fotós, videós, zenész stb...  Az első cikkemben épp erre gondoltam, amikor azt írtam, a prioritás nagyon fontos. 
Nem hiszem, hogy a nagy napon épp a profi fotóson, vagy a fodrászon kellene spórolnunk. Persze ez csak az én véleményem, de ehhez ragaszkodom és ragaszkodtam akkor is, amikor a saját esküvőmet szerveztem. Elmondom mi az, amin lehet spórolni: amire a kutya sem kíváncsi. Ha visszaemlékszünk egy esküvőre, amin részt vettünk, akkor erre nagyon hamar megtaláljuk a választ. Nyilván minden ember különböző, de abban egyet érthetünk, hogy az embereknek fontos, hogy legyen finom étel, ital, legyen jó party hangulat, hogy kellőképpen megünnepelhessék az ifjú párt. Mivel az ifjú pár mindig reflektorfényben van, így nekik gyönyörűnek kell lenniük. Az ifjú párnak pedig fontos lesz, hogy 5-10 év múlva, milyen emlékei maradnak meg az esküvőről: fotó és/vagy videó. Szóval ezeken nem hinném, hogy érdemes spórolni. Ha valaki nem akar milliókat költeni, akkor inkább szervezzen kisebb létszámmal, vagy mondjon le az öt fős zenekarról és szervezze kisebb településen az eseményt. De nézzük a konkrétumokat! A cikk folytatódik >>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése