2015. június 19., péntek

Olcsón esküvőt 3. rész

Mik azok amiken elcsúszhat az esküvő, attól függetlenül, hogy kevésbé fontosak

Lehet egyszerű krémmel bevont tortát kérni, aminek a tetejére saját készítésű díszt tehetünk. Erre is adok ötleteket. Itt>>
A sütemények mennyiségét tekintve általában túlzásba esnek az emberek. Átlagosan egy főre 3-4 darab sós süteményt és 2-3 édes süteményt kell számolni, úgy, hogy azok pirinyó, épp egy falat méretűek.Eldönthetjük, hogy akarunk-e csomagolni a vendégeknek. A csomagokba 4-6 darab süteményt rakhatunk attól függően, hogy hány fős családnak szánjuk. A mennyiséget tekintve, ha bevállalósak az örömanyák, akkor ők is elkészíthetik a süteményeket. Nyugodtan lemondhatsz a márkás 25000 ft-os menyasszonyi cipőről is. Egyszer próbáltam egy ilyet, de majdnem beletört a lábam. :) Senkit nem fog érdekelni a szoknya alatt, hogy milyen díszítés van rajta, mint ahogy arra sem fog senki emlékezni már másnap sem, hogy volt-e székszoknya. Érdekes, hogy amikor elkezdtem szervezni az esküvőnket én is nagyon szerettem volna csokoládé szökőkutat, meg a gyerekeknek külön játszóházat, meg még sorolhatnám, de egyre csak adtam le a nagyravágyó álmaimból és mind inkább közelebb kerültem a lényeghez, hogy össze szeretnék házasodni a szerelmemmel és semmi más nem számított.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése